De zomerse must-haves van BaByliss

Een selectie die je helpt elke haartrend aan te meten

Het seizoen van de zomerse kapsels is er eindelijk! En wie zomer zegt, denkt meteen aan de vele trips en evenementen die op de kalender staan. Zoek je inspiratie voor een bruiloft, een festival of een middagje aan het strand? Of het nu Instagram of TikTok is, sociale media inspireren ons dagelijks met prachtige kapsels. Helaas weet je zelf niet altijd waar te beginnen. BaByliss presenteert je daarom haar must-haves om jouw leven gemakkelijker te maken. Voor ieder wat wils!

Draadloze Collectie 9000

Dit is jouw ideale reisgezel, of je nu op vakantie gaat of naar een festival. Als je graag lichte, moeiteloze golven wilt, gebruik je de Waving Wand; voor gemakkelijke, veerkrachtige krullen kies je de Curling Tong, en voor snel stijl haar te verkrijgen, gebruik je de Cordless Straightener. De ideale apparaten om overal mee naar toe te nemen!

Om deze collectie compleet te maken, brengt BaByliss in augustus ook een nieuw draadloos product uit: de Waver. De perfecte partner voor die trendy beach waves op festivals!

Draadloze Collectie 9000

De volledige collectie is beschikbaar op babyliss.com en Vanden Borre, Krëfel et MediaMarkt verkopen sommige referenties.

Deep Waves

Zin in de zeemeermin look? Met de Deep Waves kun je deze trend ook overnemen, met bredere krullen voor een casual-chique stijl. Het toestel kan gebruikt worden op elk haartype.

Deep Waves W2447E, €64.90

Beschikbaar op babyliss.com, MediaMarkt en Vanden Borre.

AirStyle 1000

Hou je ervan om te experimenteren en jouw stijl dagelijks te veranderen? Maar je wilt deze zomer maar één apparaat meenemen? Dan is de AirStyle 1000 multi-styler iets voor jou! Met een blaasmond om je haar te drogen vóór het stylen; een thermische borstel van 50 mm om volume en vorm aan te brengen; een conische cilinder voor zachte krullen en golven; en een grote platte borstel voor een stijl, glanzend resultaat.

AirStyle 1000 AS136E, €69.90

Beschikbaar op babyliss.com, Krëfel, MediaMarkt en Vanden Borre.

Collectie Titanium Brilliance

Als je deze zomer naar een bruiloft of een speciale gelegenheid gaat, zorg dan voor een mooie look die de hele dag houdt. Of je nu moeiteloos wil stijlen of krullen, gebruik Straight & Curl Brilliance. Voor lichte golven, ga voor de Waving Wand. Voor een glanzend föhnresultaat is de Air Briliance de perfecte partner.

Collection Titanium Brilliance

Heel de collectie is beschikbaar op babyliss.com en MediaMarkt. Krëfel en Vanden Borre verkopen sommige referenties.

Steam Lustre Styler

Wil je er zeker van zijn dat je haar de hele dag glad en zijdezacht blijft? Met de Steam Lustre Styler bereik je in één beweging ultrazachte en elegante resultaten dankzij de 360° stoomproductie. Bovendien kan je met de afneembare kam jouw haar ontwarren terwijl je het stijlt. Voor langdurig stijl haar, zelfs met hitte of vochtigheid!

Steam Lustre Styler, €149.90

Beschikbaar op babyliss.com, Carrefour, Cora, Krëfel, MediaMarkt en Vanden Borre.

Curl Styler Luxe

Maak deze zomer zachte golven die blijven met deze kruller. Het unieke ontwerp met dubbele cilinder verwarmt de lucht voor zodat de krul makkelijk kan worden gevormd, waarna de koele lucht garandeert dat de krul lang in model blijft. Ideaal voor die warme dagen waarop onze krullen op de proef worden gesteld!

Curl Styler Luxe, €79.90

Beschikbaar op babyliss.com, Carrefour, Cora, Di, MediaMarkt en Vanden Borre.

Nell Dumortier

Influence & PR Manager, TBWA Reputation

Persberichten in je mailbox

Over BaByliss

Sinds zijn oprichting in Parijs in 1961 ontwikkelt BaByliss professionele kwaliteitsproducten met knap design en de meest geavanceerde technologie. BaByliss werkt nauw samen met professionele kappers en heeft zijn knowhow en professionele expertise voortdurend verbeterd om te voldoen aan de almaar hogere eisen van de kappers en het publiek: het merk is de topexpert voor haarstyling en schoonheid. BaByliss is koploper in de sector dankzij zijn innovaties, gaande van warmterollers, de stijltang tot de air brush of de haardroger met professionele turbine. Deze innovaties worden ontwikkeld vanuit het Europese R&D centrum in België.